Skaitmeninis atsakas
į Jūsų verslo iššūkius.

Kaip man…?

Jūsų tinklapis gali daugiau!

Taip, Jūsų tinklapiai gali gauti daugiau pajamų, daugiau potencialių klientų. Priverčiant Jūsų skaitmeninę rinkodarą dirbti efektyviau, galite gauti daugiau potencialių klientų bei pajamų savo rinkodaros kampanijų metu.

Norint gauti daugiausia potencialių klientų yra itin svarbūs tokie rinkodaros etapai, kaip: nukreipimo puslapio kūrimas ir nuolatinis optimizavimas, lankytojų srauto gavimas (el. paštu, Adwords kampanijos metu ir SEO pastangomis, PR). Taip pat rekomenduojame pasitelkti turinio rinkodaros galimybes ir kurti nemokamą turinį (naudą) savo lankytojams. Atlikdami šiuos veiksmus tapsite patikimesni klientų akyse ir tai padidins tiek naujų potencialių klientų gavimą tiek Jūsų pajamas.

Konversijų optimizavimas nukreipimo puslapiuose padės jums gauti daugiau potencialių klientų iš jau esamo lankytojo srauto. Tačiau, kiekvieno bandymo metu mes turime pasiekti statistinį reikšmingumą, jei norime, kad bandymas ir optimizavimas būtų teisingas. Todėl, greičiausius rezultatus pasieks verslai, kurie investuoja į lankytojų srauto gavimą.

Žingsniai, kurių derėtų imtis:

  • Atlikti tikslinės rinkos analizę, identifikuoti Jų problemas ir poreikius.
  • Atlikti tinklapio auditą ir išsiaiškinti kaip tikslinės rinkos poreikiai yra tenkinami.
  • Išsiaiškinti kliūtis konversijų procese.
  • Sukurti tinklapio elementų bandymų ir tobulinimo planą, pagerinti vartotojų kelionę tinklapyje.
  • Optimizuoti vartotojų kelionę, norint pasiekti geresnių tinklapio rezultatų.
photodune-4187216-idea-m

Ar jūs stebite, analizuojate ir tobulinate savo skaitmeninę rinkodarą?

“Jeigu mes nejudame pirmyn, tai judame atgal”

Kai Jūsų tinklapis ar nukreipimo puslapis neneša rezultato jis kenkia Jūsų verslui. Priežastys nepakankamam rezultatui svyruoja nuo savo tikslinės auditorijos nesupratimo iki nežinojimo kur nutrūksta Jūsų konversijų procesas.

Sprendimas – išbandytas procesas, kuriame skiriama laiko išanalizuoti esamą situaciją, problemas ir sukuriamos patobulinimų hipotezės. Tos hipotezės yra išbandomos atliekant A/B/n ir daugiamačius testus. Geriausius rezultatus parodžiusios hipotezės yra įdiegiamos, kaip patobulinimai.

Žingsniai, kurių derėtų imtis:

  • Pilna rinkodaros veiksmų ir turinio peržiūra
  • Atlikti galimybių analizę Jūsų tinklapiui ir nukreipimo puslapiams.
  • Išvadas panaudoti sukuriant patobulinimų hipotezes.
  • Atlikti nuolatinius A/B/n ir daugiamačius testus Jūsų tinklapyje ir užfiksuoti rezultatus.
  • Išanalizuoti kampanijos sėkmę ir pasinaudoti esminiais duomenimis atliekant naujus bandymus.
photodune-4187216-idea-m

Kaip mes galime
Jums padėti?

Konsultacinis požiūris apžvelgiant ir suprantat Jūsų esamą rinkodarą suteikia mums informacijos. Ją panaudojus yra iškeliami tikslai, kurie padarys Jūsų verslui esminius skirtumus.

Ši tyrimų fazė suformuoja konversijų optimizavimo strategiją, atrenkant tinkamas hipotezes Jūsų poreikiams, priklausomai nuo to, kur ir kaip Jūsų tikslai gali būti pasiekti.

Per kampanijos analitinius tyrinėjimus yra išmatuojami ir įvertinami, kurie elementai atneša geriausią rezultatą, padeda jums plėtoti strategiją ateičiai ir suteikia didžiausią investicinę grąžą.

Padėsiančios paslaugos:

Tyrimas ir analizė

Konversijų optimizavimo strategija

Konversijų optimizavimas

Nukreipimo puslapių sukūrimas

Nukreipimo puslapio optimizavimas

Tinklapių analizę

PPC ir SEO paslaugos, kurias teikia mūsų partneriai

Susisiekite šiandien

ir nemokamoje konsultacijoje aptarsime Jūsų verslo tikslus

SUSISIEKTI DABAR