eurogamaLT_tinklapis
Klientas:
Eurogama

Iššūkiai:
Padidinti pajamas gaunamas internetu
Padidinti pasitikėjimą prekės ženklu
Atnaujinti tinklapį

Užduotys:
Rinkodaros strategija
Tinklapio kūrimas
SEO
Konversijų optimizavimas

Rezultatas:

Sugrįžtančių lankytojų padidėjimas 33%
Atmetimo rodiklio sumažėjimas 50%
Konversijų padidėjimas 35%


UAB Eurogama – įmonė, kuri užsiima 3 skirtingų rūšių įrangos pardavimais:

1. Auto servisų įranga
2. Salių, biuro ir specializuotos kėdės
3. Neįgaliųjų technika

Mūsų iššūkiai buvo padidinti Eurogama.lt matomumą, strategiškai atskirti tris skirtingas veiklos sritis, padidinti pajamas gaunamas iš internetės parduotuvės.

Pirmiausia sukūrėme visų šios įmonės prekės ženklų skaitmeninę strategiją, kuri atskyrė kiekvieną veiklos sritį po atskirais prekiniais ženklais. Šiuos prekės ženklus vienija panašūs pagrindinio UAB Eurogama prekinio ženklo savybės.

Strategiškai nusprendėme palikti eurogama.lt tinklapį kaip paskirstymo kanalą žmonėms ateinantiems iš nuorodų kataloguose, forumuose ir partnerių puslapiuose.

Eurogama.lt tinklapio dizainas išlaiko prekinio ženklo spalvas, yra švaresnis, šviesesnis ir aiškesnis. Šio tinklapio tikslas buvo padidinti pasitikėjimą įmone ir paskirstyti žmones į pardavimų puslapius arba įmonės kontaktus.

Taip pat tinklapiui nuolat atliekame paieškos variklio optimizaciją (SEO) ir didžioji dalis lankytojų šiuo metu ateina būtent iš paieškos variklių.

Buvęs UAB “Eurogama” tinklapis:
eurogama_tinklapis_senas

Totimedia atnaujintas UAB “Eurogama” tinklapis
eurogamaLT_tinklapis

Norite tokių rezultatų savo verslui?

Susisiekite ir aptarsime kaip kartu galime pasiekti Jūsų tikslus.