servisuirangaLT_Naujas
Klientas:
Eurogama

Iššūkiai:
Padidinti pajamas gaunamas internetu
Padidinti pasitikėjimą prekės ženklu
Atnaujinti tinklapį

Užduotys:
Rinkodaros strategija
Tinklapio kūrimas
SEO
Konversijų optimizavimas

Rezultatas:

Unikalių lankytojų padidėjimas 75%
Konversijų rodiklio padidėjimas 67%
Atmetimo rodiklio sumažėjimas 55%


ServisuIranga.lt tai UAB “Eurogama” valdoma autoservisu įrangos elektroninė parduotuvė.

Šiai įmonei servisų įrangos tiekimas yra pagrindinė veiklos sritis. Todėl norėjome atskirti šį prekinį ženklą nuo visų kitų šios įmonės veiklos sričių.

Mūsų iššūkiai buvo padidinti ServisuIranga.lt matomumą, padidinti pajamas gaunamas iš interneto bei nuolatos gerinti tinklapio veiklos rezultatus.

Pirmiausia sukūrėme šio tinklapio skaitmeninę strategiją ir perteikėme ją UAB Eurogama vadovams. Šis tinklapis yra ne vien prekių katalogas klientams pasižiūrėti, tai elektroninė parduotuvė, kuri po Totimedia indėlio pritraukia daugiau nei 2000 unikalių lankytojų per mėnesį.

Įgyvendindami šį projektą atlikome: tinklapio strategiją, raktažodžių analizę, konkurentų analizę, sukūrėme UAB Eurogama konkurencinį pranašumą, sukėlėmė daugiau nei 200 produktų ir atlikome daugiau nei 400 puslapių optimizavimą paieškos varikliams, nuolatos vykdome SEO priežiūrą, nuorodų kūrimą ir konversijų optimizavimą.

Buvęs ServisuIranga.lt tinklapis:
servisuiranga_tinklapis_senas

Totimedia atnaujintas ServisuIranga.lt tinklapis:
servisuirangaLT_Naujas

Norite tokių rezultatų savo verslui?

Susisiekite ir aptarsime kaip kartu galime pasiekti Jūsų tikslus.